testing testing, 1/10-12

Hej på er! Nu har tiden runnit iväg lite igen, shit happens. Är nyligen hemkommen från vår resa till Mexico, har lite svårt att sätta ord på dessa två veckor.. Dom satt nog toppen på de bästa jag någonsin varit med om. Det är precis så fantastiskt och vackert som resebolagens bilder, inget skämt där. Har massor att visa er så håll utkik i kategorin "Mexico 2012"!

Vi kom hem till Söderham vid 12.30 i fredags och sen dess har det varit full fart. Rätt slut som artist på söndagen efter en lång resa utan sömn och 30 timmars jobb. Bra kämpat från min sida. Igår blev det rivstart på gymmet igen efter två veckors glassande, har lite att jobba på om man säger så. Fortsatte min dag på O'Learys sen var det en slagen hjälte som kröp ner med hjärtat på kvällen.

Var uppe med tuppen precis som igår och har spenderat morgonen på gymmet. Var pigg och motiverad på vägen dit men det höll inte i sig.. Illamående och gnällig, bet ihop och körde programmet för att sedan hoppa konditionen och gå hem. Inte mitt starkaste ögonblick, nu ångrar jag att jag inte härdade sista 30. Ska piska hårdare nästa pass.

Nu måste jag sluta här och koncentrera mig på att få tvätten ren istället. Fick med mig flera fina fynd hem från resan så det ska bli kul att få dom ren och välkommna dom in i min bästa kammare.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback